VIRTUÁLIS ÉTLAP



Aliz invitált erre az új játékra, ami igen sok fejtörést okozott! Ráadásul nincs meghatározva, hogy milyen szempontok alapján állítsuk össze az étlapot. Téli menü? Nyári étlap? Gyors büfé, vagy ünnepi ételek? Így én azt a szempontot vettem figyelembe, hogy mit szeretek én. Így egy elég egoista étlap született, de ha egyszer nincs szabály, akkor nincs szabály!
Még így is nagyon nehéz kiválasztani a kedvenceket. Egyszerűbb lenne azt írni, mindent szeretek, kivéve a vízben élő állatokat. Persze, vannak azért számomra kedvesebbek is. Végül kiírtam egy szakácskönyvre valót… De miután nem akartam senkit sokkolni, így becsuktam a szemem, és elkezdtem az egérrel bökdösni, törölni:). Ezek maradtak a rostán:

Hidegkonyha:
Zelleres csirkesaláta
Bruscetta
Rántott gombafejek rizzsel és tartármártással
Sertéskocsonya tejszínes tormával
Majonézes gombasaláta

Levesek:
Itt végképp elakadtam, nem tudok dönteni. Igazságtalanság lenne bármelyiket kihagyni, képtelen vagyok rá, döntsön mindenki saját belátása szerint:
Levesek

Húsételek:
Töltött csirkecomb pirított burgonyával, Les Amis salátával
Vörösboros marhapörkölt főtt burgonyával, kovászos uborkával
Sajtos-tejfölös sült csirke rizi-bizivel, céklasalátával
Paprikás csirke galuskával, uborkasalátával
Sertéskaraj Mornay mártással, hasábburgonyával, káposztasalátával

Egytálétel:
Karfiol gratin
Rakott krumpli sajtmártással
Tökfőzelék sült virslivel
Kelkáposzta főzelék fasirttal
Székelygulyás tejfölösen

Tészták:
Baconos-sonkás rakott tészta sajtmártással
Szalonnás lángos sajttal, tejföllel
Túrós csusza
Túrós palacsinta csokoládé öntettel
Hortobágyi húsos palacsinta

Torták:
Lúdlábtorta
Meggyes-kókuszos torta
Máktorta
Repülő krémes
Franciakrémes

Sütemények:
Tiramisu
Manci bögrés sütije
Bólyai túrós
Női szeszély

Aprósütemény:
Diós kosárkák
Túrós-sajtos rúd
Sajtos rúd
Burgonyás pogácsa

Péksütemény:
Pizza tekercs
Sajtkrémes fánk
Pozsonyi kifli

Már nagyon sokan elkészítették a saját étlapjukat, de én még kíváncsi lennék, Garffyka, Zsuzsi, és Hajnal étlapjára is.




5 megjegyzés:

Palócprovence írta...

Küldtem Neked valamit! :)
http://palocprovence.blogspot.com/2010/01/7-titok-ami-nem-is-titok.html

Garffyka írta...

Jó az étlapod, éhes lettem :) Betérhetek hozzád ebédre? :)

Köszönöm, igyekszem nem nagyon lemaradni a válasszal.

Gyöngyi írta...

Garffyka, mákos nudli van, ha szereted várlak, de fő a kocsonya is:)

Hajnal írta...

Gyöngyi,én kocsonyát kérnék :D Imádom!!Igaz a blogból még kimaradt,de majd pótolom!!
Köszi a játékot,igaz nekem se lesz egyszerű,de próbálom majd összeszedni!!

Gyöngyi írta...

Hajni, ablakot nyisd, megy a kocsonya:) Isteni finom lett, csak nagyon sokáig kellett főzni..
Az étlapodra kíváncsi leszek!