CSOKIS KEKSZ



Hozzávalók:
12,5 dkg vaj
12,5 cukor
1 csomag vaníliás cukor
10 dkg liszt
10 dkg darált dió
10 dkg zabpehely
2 teáskanál sütőpor
2 evőkanál kakaópor
2 db tojás
10 dkg csokoládé.

Elkészítés:
A vajat megolvasszuk, elkeverjük benne a cukrot és a vaníliás cukrot. Lehúzzuk a tűzről. Hozzáadjuk a lisztet, a darált diót, a zabpelyhet, a sütőport, a cukrozatlan kakaóport, és jól összekeverjük egy fakanállal. Beletesszük a tojásokat és az apróra vágott csokoládét és újra elkeverjük. Vizes kézzel gombócokat formázunk, kicsit ellapítjuk, és kivajazott tepsire sorakoztatjuk. Fontos, hogy kellő távolság legyen közöttük, sütéskor megnőnek, és össze fognak érni, mint nálam, ami konyhai bakinak számít..
200 C fokos sütőben kb. 20 perc alatt elkészülnek a csokis kekszek.

Finom, kívül kicsit roppanós, belül puha, az íze pedig vadítóan csokis. Nagyon egyszerű, gyorsan elkészülő finomság, és csak 1 lábos, meg egy tepsi amit el kell mosogatni:)

Az ötlet, és a recept Hajnaltól származik, köszönet érte!





4 megjegyzés:

Hajnal írta...

Jó viszontlátni egy kipróbált receptem :-)
Köszi,hogy te is kpróbáltad!!
Remélem nektek is annyira ízlett,mint nekünk!!
Na igen,azt kifelejtettem,hogy kellő távolságra kell tenni őket,mert megnőnek!!Bocsi :D

Gyöngyi írta...

Hajni, több is veszett Mohácsnál, minthogy összeértek a kekszek:) Szeretem a gyors sütiket, és EZ az, ráadásul imádtam, hogy nem kell annyit mosogatni.. A férjem is dícsérte, nagy részét Ő kebelezte be! Máskor is elkészítem, köszi!

egycsipet írta...

Összeérve is csinik lettek. :) Szeretem az ehhez hasonló kekszeket, köszönöm a receptet, ki fogom próbálni!

Gyöngyi írta...

Majd mesélj, Neked hogy sikerült!