BANKI ÁTVERÉS



Ezt a levelet tegnap kaptam, megmutatom itt is... Elég gyatra próbálkozás, de azért érdemes odafigyelni!


"Tisztelt Ügyfelünk!

Adataink azt mutatják, hogy az online számla zárolták miatt
következ ok miatt.

1. Jelentkezzen be a kísérlet érvénytelen adatokat.

2. Hiányos frissítését CIB Online számla..

Mi tanácsot Önnek, hogy visszaállítsa a CIB Online számla azonnal,
hogy elkerüljék végleges leállítása fiókját..

Kattintson az alábbi linkre, hogy állítsa vissza a CIB online számla:

CIB Online számla

Copyright © CIB Bank Zrt."


A linkre kattintva egy egészen "hivatalosnak tűnő" áloldal jelenik meg, igazán nagyvonalú, nem kér sok adatot, csak az alapokat - pld. PIN kód.. Az, hogy magyarul nem tudnak megírni 2 mondatot, nem is minősítem. Mindenesetre édes, hogy odaírja, Copyright - minden jog fenntartva:) A kis becsületes.



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Gyöngyi!
Hasonló levelet kaptam már én is az OTP nevében.A link,amire kattintanom kellett ugyan ezt mutatta.Egyik bank sem ilyen adatokat,főleg nem emailban.Gyenge próbálkozás naív emberek részéről.

semilin írta...

Már nem működik a link hál'Istennek. Adathalász oldalnak van minősítve.
Én inkább nem is minősítem:)))

Garffyka írta...

Meglepődnétek, sajnos hányan bedőlnek ilyen és még ennél is átlátszóbb próbálkozásnak ... Sajnos.
Jó, hogy kitetted, ez is a védekezés egy formája.

Gyöngyi írta...

Szerintem is jó, ha elmondjuk, megmutatjuk egymásnak az átverési próbálkozásokat - jobb felkészültnek lenni..