A LEGVESZÉLYESEBB SÜTIRECEPT



A szerző sajnos ismeretlen, e-mail-ben kaptam..

5 PERCES BÖGRÉS CSOKIS SÜTI
Hozzávalók:
4 evõkanál liszt
4 evõkanál cukor
2 evőkanál kakaó
1 db tojás
3 evőkanál tej
3 evőkanál olaj vagy olvasztott vaj
3 evőkanálnyi csokidarab (kihagyható)
egy csepp vanília aroma
1 nagy bögre.

Tegyük a száraz hozzávalókat a bögrébe és keverjük jól össze. Adjuk hozzá a tojást is és jól keverjük el. Öntsük hozzá a tejet és az olajat (vajat) és ismét keverjük meg. Adjuk hozzá a csokidarabokat (ha használjuk) és a vaníliát és ismét keverjük meg.
Tegyük a bögrét a mikrohullámú sütõbe és kapcsoljuk be 3 percre 1000 watton (magas fokozaton). A sütemény felemelkedik a bögre széléig, de ne aggódjunk! Hagyjuk kissé kihűlni és helyezzük kistányérra.
És miért veszélyes? Mert így csak öt percre leszünk attól, hogy éjjel-nappal csokis sütit együnk! Ki is nyomtatod rögtön, ugye?



11 megjegyzés:

gondaanyu írta...

Egyszemélyes háztartásnál kiváló. Meg végszükség esetén...

Ancsika írta...

Hammmm! :)

trinity írta...

Bizony, hogy kinyomtatom:))Köszi!!!!

semilin írta...

Ezt azonnal kipróbálom:))))

Gyöngyi írta...

Én ennél gyorsabb sütit még nem láttam:) Kivéve, ha cukrászdában veszi meg az ember:)

Gyöngyi írta...

Trinty szívesen:) Tudtam, hogy többen is fogják értékelni:)

cinci írta...

....nagyon finom.

Szép álmokat Gyöngyike.

semilin írta...

Aranyba foglallak drága Gyöngyöm!

Mi az, hogy sikerült! Zoli azt hitte viccelek, hogy 5 perc múlva sütizni fog!
Olyan, mintha muffin lenne. Mikor kicsit meghűlt, szeletet vágtam és lekvárral zabáltuk!
Felhívtam egyenként mindhárom "gyermekem". On-line diktáltam, hogy mit csináljanak. Eddig is hibbantnak néztek, de most aztán....
Edina (ő a legkisebb 24): nem volt kakaópor otthon és megfelelő bögre. Kért a főbérlőtől, az is ráharapott;)))
Hugi (középső 26, amúgy Emilia): épp indult edzésre, a barátnője csak nézte, hogy telefonnal a fülén mi a frászt csinál;)))
Szabolcs( a korelnök 28): kihangosítva a leendő menyem (Zsuzsi) csinálta a sütit. A fiam kötekedett végig (ez most mi Anyu, valami vicc? mi lesz ebből? ) Mikor kész lett, hallottam ahogy mondja:"Basszus ez nagyon jó, minden reggel ilyet fogok csinálni!"
Hát ennyi. Gondoltam megírom, hisz mindezt az élményt Neked köszönhetem!!!
KÖSZÖNÖM!!!

Gyöngyi írta...

Emili, szívesen, igyekszem!
Remek volt olvasni, örülök a sikereknek:)) Szabolcs beszólása tetszett a legjobban:))

Gabriella írta...

Hú, ha tudnád milyen régóta keresem ezt a receptet! :-)
Köszi!

Gyöngyi írta...

Gabriella, örülök, hogy megtaláltad!:)