CSOMÓK


Tegnap szőlős sütit sütöttem, csak elszúrtam kicsit. Párom elment vásárolni (többek közt vajat, margarint), én meg addig elődolgoztam. Megsütöttem a piskótákat, megfőztem a pudingot a krémhez. Ám mire megjött a vaj, a puding bekeményített.. Kikevertem a vajat a cukorral, de a pudinggal már nem lehetett teljesen simára keverni, csomós lett. Pici csomós, de csomós... Kis csomó is csomó. Igaz, a mi csomónk.

Ilyenkor már semmit se lehet csinálni.
A szitán átpasszírozás nem segít. A melegítés sem segít. Maradnak a csomók. Immár végleg a mieink.

Javaslatok:
1. Csukott szemmel együk - ami a Párom szerint badarság.
2. Kínálás közben mondjuk mosolyogva: - A legnehezebb volt az egészben a csomók megformázása, igen babra munka!!
3. Bátran süssük meg, csomókkal is igen finom, mutatós süti:))))
(A csomómentes változatot még nem ettem, de majd kipróbálom és referálok)

Tanulság:
A krémhez a pudingot főzés után kicsit hűteni kell, de nem annyira, hogy teljesen megkössön. Még folyékony állapotban keverjük ki a vajjal - margarinnal - így csomómentes krémet kaphatunk..




2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól néz ki ez a süti!

Névtelen írta...

Nem is látszanak a csomók! Jó lett az oldal!