CSIGA - BIGA




Tepertős pogácsát vettem tervbe - volt is itthon fűszerezett tepertőkrém, de mikor nekiálltam a sütésnek, láttam, hogy vészesen megfogyatkozott... A Párom a felét elnasizta valamelyik este..
Módosítottam a terven, így született a tegnapi Tepertős csiga és Sonkás-sajtos csiga.
Tepertős csiga (a Páromnak) és miután én csak frissen szeretem a tepertőt, magamnak az itthoni felvágott készletből, és sajtból kreáltam csigákat.
Olyan finom, hogy ma-holnap csigaevők leszünk - mint a franciák:)

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Gyöngyike
Akkor ezzel Te úgy vagy mint Én a krumplis pogival:)
Hetente sütöm:)
Jó éjt,puszi:)

Névtelen írta...

Nagyon jól néz ki. Már a receptet is megnéztem az oldaladon.

Gyöngyi írta...

Cincike, bizony, hetente kell sütni:) Jövőhéten vajjal próbálom ki olaj helyett, kíváncsi leszek, milyen lesz?

Nóri, köszi:)

Névtelen írta...

Gyöngyike
Egész nap nem láttalak,ugye nem beteg vagy?
Biztos csinálják a géped ugye?
Szép álmokat:)

Névtelen írta...

Nagyon guszták, és finomak is !
Egyet levettem kóstolóba!:-)

Szép vasárnap délutánt!

Névtelen írta...

Látom a géped,még mindig nincs kész:(
Puszi.

Névtelen írta...

Szia Gyöngyi! Nagyon szép az oldalad GRATULÁLOK. Nagyon szeretem a pogit minden formájában, egy kis sör kíséretében. Ha nem okoz gondot egy tepsivel küldjél, sört ne az van. - Az oldal linkjét minkét blogomra kitettem. Puszi:Der Alte.

Gyöngyi írta...

Cincike, köszi az aggódást - a gépem újítása folyik..

Kati, kedves egészségedre!

Béla, ablakot nyisdd, és küldök egy kis kóstolót:)

Névtelen írta...

Szép napot kívánok

Névtelen írta...

De jóó,h már jó a géped:)
Nagyon sokáig nem voltál:)
Sajnos nincs idő a blogomra,ki kellene már a hibát javitanom a linkeknél:(
No majd kedden:)
puszi.

Gyöngyi írta...

Nóri, Neked is:)

Cincike, mi a baj? Tudok segíteni?

Névtelen írta...

Köszi ezzel már boldogulok:)

A htp kétszer van irva:)

Legyen szép napod,puszi:)