ALVÁS


Mostanában egy fokkal jobban alszom, nem akarom elkiabálni.. Igaz, csak 5 órát általában, de legalább már vannak napok, amikor nem utálom a reggelt, és nem fáradtan ébredek. Úgy látszik, igaz a mondás, az idő minden sebet begyógyít..

Igaz, soha nem voltam jó alvó, már ovodásként utáltam aludni délutánonként.. Egyszer meg is szöktünk a Zelenkával, Ő se értékelte a délutáni szundit.. Elmentünk hozzájuk játszani - ők laktak közelebb, és csak 2 utat ismertünk:)
Persze kulcs nem volt, így a házuk mögött, a bokorban játszottunk. Egészen estig, amikor a rendőrbácsik megtaláltak... Én épp a kisdolgom végeztem... Huh, de mérges voltam: nem látja, hogy el vagyok foglalva? Egyébként is, nem illik kislányokat meglesni!!

Általánosban se ment az alvás... Az éjszakák egy része zseblámpával a paplan alatt, könyvolvasással telt:) A pöttyös, csíkos és indián könyvek korszaka:)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem jó alvókám van:)
Le fekszek és alszok,és pihenten ébredek:)
Majd egyser meg tanitalak rá,h hogy kell ezt csinálni:):)
Puszi.:)

Gyöngyi írta...

Cincike, kíváncsian várom a leckét!

Névtelen írta...

Szia Gyöngyi!
Alvássalnekem sincs gondom, este hazaérek kaja és ha leteszem a s.. akkor már alszom is, csak aztán a hajnalok azok hosszúak néha..
Örülök, hogy nálam jártál!

Névtelen írta...

Hogy milyenek ezek a rendőrbácsik. Sajnos én sem vagyok mostanába jó alvó.
legyen vidám szép napod.
Manólány

Gyöngyi írta...

Marisom, szoktam nézelődni, receptet vadászni:)

Manólány, szép napot, hétvégét Neked is!

Névtelen írta...

Arról nem írtál, hogy mikor volt előtte a vacsora. Mert én éjjel 11-kor vacsorázom, mert 10-ig dolgozom, csak tele hassal tudok lefeküdni. :-)

Gyöngyi írta...

Vacsorázni nem sokat szoktam, 6-körül, lefeküdni éjfél és 2 között.. így a telehas elmélet megdőlni látszik:)

Névtelen írta...

Az üres has elméletre gondoltam. :-)

Gyöngyi írta...

Klikk, az üres has után lehet aludni, rémálmok nélkül.. Bár ha nagyon üres, akkor bejön az _éhes disznó makkal álmodik elmélet:)
Kész diliház, volt egy korszkom, amikor hajnali "fosztom a hűtőt" éhség rohamom volt.. De rájöttem, teljesen üres pocival tilos lefeküdni - ráadásul tilos gasztroldalak nézegeni.....