PÁRIZSI KRÉMMEL TÖLTÖTT OSTYARUDAK



Az ostyarudakat készen vettem. A habtejszínt felforraltam, belekockáztam a csokoládét, jól elkevertem, alaposan lehűtöttem. Hűtés után felhabosítottam és a rudakba töltöttem. A végeit csoki reszelékbe, illetve pirított és aprított mogyoróba mártottam. A rudak beszerzése bonyolult egyedül, boltban nem igen láttam még, cukrászdákban érdemes próbálkozni. Én a Savoya parkban az egyik fagyis standnál szereztem be őket - nem emlékszem pontosan mennyibe került, de igen drága volt. Morogtam is magamban, hogy nem igaz, mit képesek elkérni pár kanál "liszttért". Akinek van ostyasütőgépe, biztosan olcsóbban elő tudná állítani!



5 megjegyzés:

Ancsika írta...

Juj, Gyöngyike!!! ezt nagyon szeretem!!!! :))

Ottis írta...

Hű, de jól néz ki!

semilin írta...

Bitang jól néz ki, bár én húsárti vagyok;)))

Böbsi írta...

Meg akadt a szemem, ez finom lehet!!!!

Gyöngyi írta...

Bizony Lányok finom volt, csak kevésnek bizonyult.. Most vadászhatok megint ostyarudak után!