GÖRÖGDINNYE



Nem volt szerencsénk dinnye ügyben, vettük egy piros tököt, ehetetlen, komolyan. Fél dinnye volt, színre szép, rengett is, a szára le volt száradva, mégis tököt vettünk... Szóltam az árusnak, hogy megkóstolnám. Erre azt mondja, nem lehet, előírás! (látszik, hogy nem én veszem soha a dinnyét, már régóta nem lehet kóstolni..) Bosszantó! Hány vacakot kell megvenni még?? Tiszta lutri!

Ha viszek kést, vagy kanalat, és vásárlás után kóstolom és adom vissza, akkor mi van? Azt lehet? Ezentúl késsel felszerelve kell piacra menni? Azért meg lehet, hogy a rendőr büntetne meg..



5 megjegyzés:

Hanga írta...

Én sem tudok, édes dinnyét választani, ezért küldöm mindig az uramat a zöldségeshez:)
Csodaszép ez a faragott dinnye, le a kalappal a mester előtt!

semilin írta...

Egyik kedvencem a görögdinnye. Nyáron szinte csak azt eszem. Olyan, mint egy természetes infúzió. Még nekem se sikerült olyan igazit venni, szerintem ezek még nem a magyar dinnyék.
Szerintem árusa válogatja, nálunk engedik a kóstolást...

Böbsi írta...

Én pár napja vettem az elsőt, nagyon finom volt, tegnap este nem volt kérdés hol vegyük meg a másodikat!

Gyöngyi írta...

Hanga, ez már kész művészi alkotás4

Emili, ezek szerint ez nem valami országos rendelet! Na, csak lássam azt a tökárúst!

Böbsi, mázlista vagy..

Unknown írta...

Én a sárga dinnyét jobban szeretem, de még nem találtam meg az igazi izűt belőle.