HA A BLOGGER RÁÉR



Nálam „alap” ez a torta, sütemény, nagyon sokszor elkészítettem már, több variációban – a tészta egyszerűsége lenyűgöző, már csak egy gyors krém kell hozzá! A szomszédasszonyom nővére diktálta le egyszer ezt a bögrés süti alapot, évekkel ezelőtt, azóta sokszor készítettem belőle különböző süteményeket. A nevet azért kapta, mert a hölgyet Mancinak hívják, végre nem kellett a fejem törni minek is nevezzelek..?
Bár lehet, hogy most ezt elkiabáltam, mert amikor diókrémmel töltöm, akkor mi legyen a neve? Diós Manci? Ennek meg a Csokis Mancit kellett volna adni..

A recept itt található: MANCI TORTA




5 megjegyzés:

Icuska írta...

Én is sokszor készítettem már tőled ezt a sütit,és tényleg nagyon finom,és gyors:)

Hajnal írta...

Gyöngyi,ez tényleg olyan,mint az én diós muffinom :D Pedig eddig nem ismertem a tiéd!!De lehet ki fogom próbálni tepsiben megsütni,csokimázzal leönteni,és felkockázni,nyami-nyami :D

Gyöngyi írta...

Cincike, örültem, örülök is neki, hogy Nálatok is bevált:)

Hajni, mondtam én!

Lányok, a slide showt senki nem értékeli?? Nohát, pedig mennyit molyoltam vele.. ajjaj.. Még a zenét is átállítottam, ne induljon automatikusan, nehogy megijedjen valaki..

semilin írta...

Profi vagy drága Gyöngyöm MINDEN szempontból:))))

Gyöngyi írta...

Emili, köszi, most helyrebillentem!