7 TITOK - JÁTÉK



Nem vagyok semmi jónak az elrontója, ezért hosszas töprengés után, úgy döntöttem, megpróbálom tovább adni a stafétabotot. Először Hanga kért fel, még ősszel, és most a Palócprovence, így már nem halogathatom tovább.

1. A titok azért titok, hogy megőrizzük. Nem adom tovább, megtudom tartani, erre büszke vagyok.

2. Könnyen ismerkedem, de kevés embert engedek magamhoz közel. Túl sokat csalódtam régen, és mostanában is.

3. Kerülöm a konfliktusokat, próbálok észérvekkel hatni egy-egy vitában, több-kevesebb sikerrel.

4. Tudok bocsánatot kérni, egy határig, és nem tudok haragudni. A tíz parancsolat szerint próbálok élni, megbocsájtok az ellenem vétkezőknek. Pusztán nem vagyok szenilis.

5. Nem szívesen, de elmondom: a lelkem gyermeki, szívem egy érett asszonyé, a testem kívülről 50, belülről 75. Utálok panaszkodni.

6. Ha a naptáramban nincs valami felírva, akkor az nem létezik. Ajjaj! Képtelen vagyok szülinapokat, névnapokat, évfordulókat észben tartani.

7. Jonnyka már elment több mint 2 éve, és még mindig nem tudtam elengedni. Minden nap gondolok Apura, Valira, Jonnykára. Jó lenne már belenyugodni, hogy nincsenek a földön.

A játék kiírásának megfelelően tovább adom a staféta botot, tudom, hogy ezzel sok fejtörést okozok a kiválasztottaknak, de kíváncsian várom, hogyan oldják meg a feladatot! A szerencsések (?): Emili, és Cincike. Ne haragudjatok rám!

10 megjegyzés:

Icuska írta...

Köszönöm,h épp rám gondoltál...megpróbálok meg birkozni vele...
puszi

semilin írta...

Édes Gyöngyöm!

Köszönöm a felkérést, de nem egészen értem, mi a feladat?
7 titkot kell eláruljak magamról?
De akkor a titok nem titok többé...
Segíts, kérlek.

Gyöngyi írta...

Igen Emil... Látod, az első pont nálam is pont ezt a kérdést taglalja.. Ez egy játék akar lenn, gondolom azért, hogy a bloggerek jobban megismerjék egymást..

Gyöngyi írta...

Cincike várom a fejleményeket:)

Icuska írta...

Sokat gondolkodtam rajta....,h mit is írhatnék,de nincs olyan titkom,amit érdemes lenne leírni.
Puszi

Gyöngyi írta...

Cincike, ahogy gondolod! Szép estét, puszi!

Icuska írta...

Azért még gondolkodok rajta...végleg nem mondtam le róla:)

Gyöngyi írta...

Cincike, én majd 3 hónapig tologattam..

Icuska írta...

Annyi idő alatt nekem is meg lesz...

Gyöngyi írta...

:)) Kivárom:)) Mosolygós szép napot!