MAJONÉZES ZÖLDBORSÓSALÁTA





Hozzávalók:
40 dkg zöldborsó tisztán (lehet fagyasztott is)
25 dkg majonéz
1 evőkanál porcukor (ízlés szerint)
Fél citrom leve
Fél csomag petrezselyemzöld.

Elkészítés:
A zöldborsót enyhén sózott, forrásban lévő vízbe teszem. Kb. 10 perc alatt puhára főzöm, leszűröm, és kihűtöm.
A majonézt ízesítem a porcukorral, fél citrom levével, alaposan kikeverem. Ha kihűlt a borsó, összekeverem, hozzáadom az apróra vágott petrezselyemzöldet, és petrezselyemzöld levélkékkel díszítem.
Jól behűtöm.

Friss bagettel, vagy kenyérrel tálalom.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon jó tipp. Köszi szépen.

dédike írta...

Nem egy diétás kaja, de nagyon finom.

Névtelen írta...

Szia Gyöngyike
Én is szoktam ilyet készíteni,mert nagyon szeretem,csak Én a majonézet tejfölbe keverem,és abba teszem a borsót,
A bonduel nagyon jó márka,zsenge a borsó,és azt nem is kell főzni.

Jó éjt neked:)

Gyöngyi írta...

Nóri:)
Dédike, mint tudjuk, minden ami jó, az vagy hízlal, vagy erkölcstelen:)))
Cincike, a konzervre gondolsz ugye?

Névtelen írta...

Igen a konzervre:)
Most jut eszembe,h neked van fagyasztott:):)
Puszi