JEAN MICHAEL JARRE



Tegnap este volt Jean Michel Jarre koncert - sajnos én most nem tudtam menni - de az előzőn volt szerencsém ott lenni:) Várom Bátyusom beszámolóját, hiszen Ők megnézték.
Gyerekkorom óta nagy rajongója vagyok a zenéjének, (a Bátyám még nagyobb), ha csak meghallom az Oxigén című lemezét - már végigfut a hátamon a borzongás - megannyi emlékkel párosulva. Serdülőként, ha baj volt, ha öröm ért, csak elővettem ezt a lemezt, és már ki is tudtam kapcsolni..
Koncertekre már nem járok, nem csak betegségem miatt, de a tömeg semmilyen formában nem vonz.. Legyen az felvonulás, kiállítás - a sorban állást, tülekedést én már nem tolerálom.

Kicsit fájó szívvel emlékezem vissza a koncertekre, a hangulatukat egyetlen lemezmeghallgatás sem tudja pótolni..



5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aki látta a 16 évvel ezelőtti koncertjét a Népstadionban, vagy a BS-beli koncertjén (és én ott voltam) annak ez a koncert nagy csalódás volt. Kifelé menet nem kevés ember zsörtölődött, mivel nem ezt várták. Egy dolgot lehet benne nagyra értékelni: a kétkezi munkát, amivel előcsalták a hangokat a régi hangszerekből. (A hangosítás egyébként hagy kívánnivalót maga után) Szóval ennyi pénzért Jean-Michel képes volt nettó egy órát zenélni: szerintem ez kicseszés az emberekkel.

Gyöngyi írta...

Kedves Névtelen! Én ott voltam bizony a 16 évvel ezelőtti koncerten - huhh, de rég volt, nem is gondoltam volna..
Sajnálom, hogy ilyen csalódást okozott a tegnap este...

Névtelen írta...

Gyöngyike
Sajnálom,h nem tudtál el menni,ha ennyire szereted.

Jó éjt neked:)

Gyöngyi írta...

Cincike, nekem is fájt a szívem, annyira jó lett volna ott lenni!!! Tudom, több is veszett Mohácsnál, de azért mégis rémes, hogy mennyi mindenről le kell mondani...

Névtelen írta...

Én is nagyon szeretem a zenéjét!