ZALAKAROS

Sajnos csak egy röpke délutánt tudtunk eltölteni ebben a csodálatos fürdőben. Talán ez az oka, hogy nem is sikerült felderíteni teljesen a terepet. Mint később kiderült, nem a főbejáraton mentünk be, hanem egy oldalágon - ott pedig nem volt térkép, mi merre van. A pénztárosok igaz, nagyon udvariasak voltak, de nem tudták elmondani, mit hol találunk, csak annyit, hogy menjünk a táblák után...
Így fordulhatott elő, hogy "csak" az élményfürdőket és az egyik uszodai részt tudtuk meglátogatni - amik thermál vízzel működtek, pedig én kimondottan szerettem volna 20 percre kipróbálni a gyógyvizüket is.
Nem vagyok szomorú, mert alapjában véve egy kellemes délutánt tölöttünk el, legközelebb, ha arra visz a jósorsom, megkeresem azt a bizonyos gyógyvizes medencéjüket is, ami most kimaradt.
Szuper a belső élményfürdő - 4 féle élményhatással rendelkezik, egymás után működnek, így nem unatkozhat az ember egy percig sem. A sodró medence (utolsó kép) vitte a pálmát nálam, mint mindig, imádok "világcsúcsokat" úszni minimális erőkifejtéssel:))
A büfét megtalálni kész művészet, de érdemes.






Első 3 fotó forrása: Zalakarosi fürdő , a negyedik fotót én készítettem. És még egy kép, amikor Zalakaros felé mentünk, láttunk egy olajkutat, igaz, nem akkorát, mint a Dallas sorozatban, de mégiscsak olajkút. Kicsi, de a miénk. (Vagy mégse?)


Nincsenek megjegyzések: