VILLANYSZÁMLA MÉGEGYSZER ..(?)



Ma csodás napom volt, végre sütött a nap, vidáman ébredtem. Torkom fáj, hangom nincs, levegőm kevés, de mégis, visszatért az életkedvem. Egyetlen dolog keserített el, a bürokrácia...

A Villanyszámla elszámolása a sírba visz. Telefonáltam ma majd 1 órát ez ügyben..
Épp elméjű emberek hogyan találhatnak ki mindenfélét, az eszem megáll, és helyben jár..

A tömbök még csak-csak - bár számomra egy rejtély, és nem is bírom leellenőrizni. Az áremelések ki tudja, mikor voltak, a számlákból nem derül ki.
Van vagy 4 db I.tömb, ugyanennyi II. tömb. Hogy melyik résszámlákból tevődnek össze az első elsőtömbök, a második elsőtömbök, stb.. lehet tippelgetni.. Ugyanez a következő II. tömbökkel..
De a legédesebb, hogy egy végszámla nem tartalmaz ÁFÁ-t. ???????? A befizetett résszámlák igen, de ez nem. Hogyan lehet így elszámolni? Majd a kedves fogyasztó kipötyögi magának, mennyi is volt..

Kérdésemre, hogy miért nem lehet egy értelmes számlát kiadni, a válasz: ez a rendelet. Ha panaszom van, írjak a .. nem is tudom milyen Minisztériumba...

De ismerős! Amikor a műtétem után használt, egyszer-használatos injekciós tűket (60 db) visszavittem a patikába, mondván, hallottam, nem szabad ki dobni (én kis becsületes)nem tudták visszavenni.. Kérdeztem, hova dobjam ki? Erre: menjek be a .. Minisztériumba (2 mankóval), vagy írjak a ... Minisztériumba, majd válaszolnak...

Nem sorolom, elteszem oda, ahova kell, ez van, lehet szeretni, nem szeretni, értelmetlen dolgokkal keserítik meg az életemet. Vagy másokét is?
Kíváncsi lennék, hányan értették meg, mit is jelent egy Villany-elszámoló számla? Jogos-e az elszámolás? Vagy mégse? Kiigazodnak rajta? Lehet, hogy csak nekem okoz gondot? Lehet, hogy bennem van a hiba?

Levezetésképp finom lett a vacsoránk, hátha kedvet kap Valaki hozzá, nálunk sikere van mindig.. Ráadásul fagyasztható is, így beteg, vagy Uram bocsá, lusta napokon is csak melegíteni kell:)



5 megjegyzés:

Unknown írta...

Jól néz ki nagyon. A villanyhoz meg nem tudok mit szólni.

semilin írta...

Hűha! Ezt a tömbös dolgot még így sem értem! Velem is baj van?

Gyöngyi írta...

De jó... már nem is érzem magam annyira lükének:))) Szerintem nem velünk van a baj Emili!

gondaanyu írta...

Se a villanyon, se a gázon. De, mint mondták annak idején a fináncok : a szabály az szabály. Ez a lényeg.

Gyöngyi írta...

A szabályokat kik állítják fel?? Emberek, nem? Csak épp nem gondolkoznak...