KUTYALÉLEK




Simon Ágnes:

KUTYA-LÉLEK

Kutyalélek kutya világ
Kutyaszemmel nézek terád
Szaladgálok kutyagolok
Ha kell ha nem hozzád futok

Kicsi labdám -adom szivem-
Kutya-játék (hozom-viszem)
Te vagy nekem Édes Gazdám!
Másik kincsem: Apró labdám!

Kis gömb-golyó, ez vagyonom,
Mégis mindig neked adom!
Figyelek, hogy te is figyelj,
Simogatva szeress, nevelj!

Soha ne bánts, ne menj messze
Rossz egyedül! -ajtót lesve-
Mikor nyílik, mikor jössz már
Vonít-sírok: -Szólj már hozzám!

Gyere haza, vakard fülem,
Adjál innom, adjál ennem,
Adj lelkemnek biztonságot
Tenyérmeleg kutya-álmot!

9 megjegyzés:

nbalike írta...

Hi,your blog is very nice.I like it very much. welcome to my blog !my blog is about Cheap Air Jordan Nike Dunk and Silver Tiffany. could you give me some suggestion? i shold thank you very much.

Gyöngyi írta...

Kind Nbalike! I say thank you for it your visit, I am glad, that likes my blog:) Onto the products advertised by you I do not have a proposal, I am sorry for it. With a greeting: Gyöngyi

semilin írta...

Gyönyörű és cuki vers! Akárcsak Jonnyka!!!!!

Nóri írta...

Csatlakozom Semilinhez

alliteracio (Simon Ágnes) írta...

Óóóóóóóóóóó!!!!!!!!
Most látom, betetted a versemet!!!!
Annyira örülök, és igazán KÖSZÖNÖM!!
Jóleső érzés, hogy másoknak is tetszett!

Mégegyszer köszönöm!
Puszi:
Ági

Gyöngyi írta...

Kedves Ági, nagyon tetszik, ezért is tettem be! Lesz még folytatás, csak győzzek válogatni a jobbnál-jobb verseidből! Én köszönöm:)

Varga Mária írta...

szia Gyöngyike elvittem a receptedet, köszönöm kifogom próbálni

Varga Mária írta...

szia Gyöngyike, én vagyok Kaposvárról ide tévedtem

Gyöngyi írta...

Szia Marika, örülök, hogy "eltévedtél":) Nem tudom, melyik receptet próbálod majd ki, de jó sütést, vagy főzést, sikert kívánok hozzá! Majd mesélhetsz, hogy ehető volt-e:)!
Szia: Gyöngyi