SZERELMEK A ZENÉBEN..

Nem vagyok egy nagyon kitartó típus - illetve szeretem a változatosságot. Ám néhány dologban igen hűséges vagyok, pld a zenében is. Lehet komoly, lehet könnyű, ha egyszer megszerettem, akkor annak annyi, ragaszkodom hozzá:) Néha zeneterápiás estéket tartunk - íme az egyik kedvenc a sok közül. Ám hozzá kell tennem, hogy "Szállj velem" 25 évvel ezelőtt nem azt jelntette, amit ma, nem kábítószerek reklámjára gondolt, hanem egészen másra.. Akkor még kábítószerek nem is léteztek!
Az én esetemben egy új otthon, egy új vállakozás álmaival párosult ez a nóta. Erőt adott a hétköznapokban, hogy merjek álmodni - és azokat megvalósítani!
A hangerőt ne feletsd el bekapcsolni!


1 megjegyzés:

dédike írta...

Ezért szeretem a régen olvasott könyveket is elő szedni. Változik az élet, változik az ember. Minden korban mást lát szépnek, és fontosnak.

Sacika megkapta a simit!
Szinte rötyögött a pofija a boldogságtól.