EZ IGEN...

Recepteket böngészve az alábbi gyöngyszemre találtam:
"Az aszalt barackot és a mazsolát apró darabokra vágtam és összekevertem a narancslével. A vajat felolvasztottam, kenőtollal kikentem a muffinformákat az olvadt vajjal. A cukrot összekevertem a liszttel, a sütőporral, a fahéjjal és mézeskalács fűszerkeverékkel. Hozzáadtam a barackot és a mazsolát. A tojást habosra kevertem, hozzáadtam a vajat, a mézet és a tejet és ehhez kanalanként hozzákevertem a lisztes keveréket. Előmelegített sütőben alsó közepes lángon, őzgerinc-formában negyven percig sütöttem, hurkapálcával megvizsgáltam és jónak találtam, de alul-közepén mégis nyers maradt kicsit, szóval vagy picit tovább kellett volna sütni vagy picit erősebb lángon."
Már csak egyet nem értek: minek kente ki a muffinformákat vajjal, ha őzgerincformában sütötte meg a sütit??

Ez az új módi, kenjünk ki minden formánkat, aztán egyszer majd csak jó lesz valamire?:))))))
Nem vagyok gonosz, de ezt annyira édes, hogy muszáj volt megmutatni:)



4 megjegyzés:

dédike írta...

Hova lett a bejegyzésem? mikor látam, hogy ott van. Már kezd sok lenni, amit ez az internet művel.
Na akkor mégegyszer: Köszi, hogy előcsaltad belőlem az önkéntelen mosolyt, most nagy szükségem volt rá.
Ölellek Dédi.

Gyöngyi írta...

Dédike, passz, a net néha megtréfál.. Örülök, hogy Neked is tetszett ez a recept:)

Unknown írta...

Én is pont azt akartam kérdezni, hogy minek a muffin forma, ha őzgerinc formába van sütve. :D

Ottis írta...

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok neked!