SZÉDÜLETES..



Ez egy nyilvános illemhely, Houstonban
... és egy hölgy, aki épp belépni készül...


Hogy miért vívódik?
Vessünk rá egy pillantást, milyen belülről..


A fal tökéletesen tiszta, ún. detektív-tükörből készült... Semmit nem látni kívülről, de belülről úgy érzed, mintha egy üvegdobozban trónolnál...
Nos, tudnál... KÉPES LENNÉL...???

Most képzeld el, hogy egy házibulin vagy... egy felhőkarcoló tizedik emeletén.... kimész a fürdőszobába, amiről mesélték, hogy speciális mintázatú padlóburkolata van....



3 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Szerintem én kihagynám, mindkettőt... eleve nem szeretem a túl sok tükröt, nemcsak azért mert mindig magamat látom, hanem mert képes vagyok nekimenni, ha úgy helyezik el...:)

Gyöngyi írta...

Én is kihagynám.. bár a szükség nagy úr! Tériszonyom is van..

Kata írta...

brrrrr....nem szeretném én sem... főleg a másodikat...