NYUSZIKA ÉS A SAPKA

Ma megint fürödni voltunk a Gellértben, magyar szót alig lehetett hallani, sokon voltak. Szép idő volt, K. úszott a kinti medencében is, én csak bent róttam a köröket, és a szokásos 2x15 perces vizitornát csináltam végig, és persze a melegvizes fürdőzést. Mire kijöttem, mint mindig, úgy érzem, nincs egyetlen tartóizmom se, ki vagyok csavarva, de mégis frissnek, könnyúnek érzem magam. Estére mindig fáj valahol, de a doki szerint ez a jó - hat a gyógyvíz. Igaza van, évtizedek óta járok így fürödni, és nagyon jó hatása van a kúráknak, megéri.

Volt egy édes: A fürdőmester az uszoómendencében úszó két négerre szólt rá, a fürdősapka miatt. (Ha nem úszom közben, mikor melléjük értem, és ha nem küzdök épp az oxigénért, nekiállok röhögni, az egyik kopasz volt:)))), bőszen magyarázta angolul, hogy minek neki sapka?:)) Eszembe jutott a nyuszikás vicc..

Találkozik a róka és a farkas az erdőben. Így szól a róka:

- Te! Verjük meg a nyulat.
- Jó, de miért? - kérdi a farkas.
- Ha sapka van rajta, azért, ha meg nincs rajta, akkor azért! - válaszol a róka.
Odamennek a nyúlhoz, és agyba-főbe verik szegényt. Másnap a róka újra rákezd:
- Te! Verjük meg a nyulat.
- De már tegnap megvertük! - válaszol a farkas.
- De ma megint verjük meg! - erősködik a róka.
- Na jó, - áll rá a farkas - de ma miért kapjon?
- Odamegyünk hozzá, és kérünk tőle cigarettát. Ha füstszűrőst ad, akkor azért, ha meg nem, akkor azért.
Odamennek a nyúlhoz: - Te nyúl, adj egy cigarettát!
- Füstszűrőst, vagy nem füstszűrőst parancsoltok? - kérdi a nyúl.
Mire a róka:
- Nézd, az anyja szentségit! Megint nincs rajta sapka.


Nincsenek megjegyzések: