GELLÉRT GYÓGYFÜRDŐ - HARMADIK FELVONÁS (Jár számla, vagy nem jár számla?)



Ha csak az idegeimmel próbálnak packázni, nem örülök neki, de elviselem. Ám, ha a pénztárcámba turkálnak, azt bizony nem tolerálom.

A mai Gellértes élmény remekül kezdődött – pénztár, és bejelentkezés mentes, kevés vendég, finom gyógyvíz, mosolygós lelkes tornatanár a vízi-tornánál, kellemes úszás.
A masszírozás kevésbé ízlett, ma a súlyfürdőben kialakított fülledt, levegőtlen, meleg, „szobában” került rá sor. Szegény masszőz panaszkodott is, én csak 15 percig voltam bent, de elég volt. (Nem tudom, lehet-e masszázs szobát választani a foglalásnál, megpróbálom kikerülni a súlyfürdős szaunát.)

Ami viszont kiverte a biztosítékot: A mai pénztáros NEM ADOTT SZÁMLÁT. El akarta venni a blokkomat, – mondván, hogy ezt neki csatolnia kell a másolathoz. (EDDIG 5 ALKALOMMAL NEM KELLETT!)

„Nem adhat ki számlát, ha a blokk nincs csatolva a másolatukhoz”. Rendben, de ha odaadom, akkor a következő alkalmakkal MIT tűz majd a papírjai mellé, hiszen még 4 szolgáltatást tartalmaz ez az egyetlen blokk! Ebből 2 már lement, számlát is kaptam róla! Nem tudott rá felelni.
Mondom, akkor írja a számlát a blokk alapján. Az se megy, mert előre számlát nem ad. (De ugye kifizetni ki kellett, már előre!) Más pénztáros miért adott eddig számlát? Ezen veszekedtünk egy darabig, jól felidegesített, nem jutottunk semmire, így végül otthagytam.
Végeredmény (a mai pénztáros szerint): ha felhasználtam az összes ELŐRE KIFIZETETT szolgáltatást, akkor majd a végén, kaphatok egyetlen számlát. (Érdekes lesz, ugyanis így dupla számlám lesz 2 belépőről, 2 masszírozásról is, hiszen azokról már kaptam számlát. Ki fizeti a révészt? Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége ennek a cirkusznak.)

Felháborító, hogy ha kifizettem valamit, igénybe vettem, nem adnak róla számlát! Milyen alapon tartják vissza? A számlaadási kötelezettség törvénye a Gellért fürdőre másképp vonatkozik? Ha történetesen mind a 15 alkalmat kifizettem volna egy összegben előre, és 2 hónap alatt használom fel, akkor 2 hónap múlva juthatok csak a számlámhoz, pénzemhez? És mi van, ha mondjuk, éves bérletet veszek? Akkor egy évig ülnek a számlákon?

Ha külön blokk kell, mert nem elég a számítógépes rendszerük, nem elég a recept, nem elég a beutaló, nem elég az ügyintézőjük és az én aláírásaim, még kellenek ezek a blokkok is, akkor adják ki EGYESÉVEL a pénzbefizetést igazoló blokkot. Így minden alkalommal vissza tudom adni az egyik blokkjukat, hogy felhasználhassák ízlésük szerint.

A legédesebb, ez a pénztárosnőtől függő eljárás. Mitől függ a számlaadás? Attól, hogy milyen lábbal kelt fel? 22-es csapdája. Ha nem foglalok, fizetek előre, az a baj, ha igen, az a baj. Hol is van a sapkám? Ajjaj!

Elszakadt a cérnám, írtam egy levelet a fürdőigazgatóságnak, kíváncsian várom a fejleményeket.

4 megjegyzés:

Anyucika írta...

Szia.hát én már azt hittem hogy az eddigieket már nem lehet fokozni.!!!!Mire már mindent megtudsz,és azt gondolod hogy profi lettél,és nem fognak ki rajtad,akkor úgyis kitalálnak valamit,sajnos.

Gyöngyi írta...

Remélem, ez volt az utolsó felvonás:)

Unknown írta...

Nem irígyellek a sok idegeskedés miatt. De legelább használ a kezelés?

Gyöngyi írta...

Nóri, a víz csodálatos, bent már minden remekül érzem magam, csak az adminisztrációjuk katasztrofális. Ha nem lenne olyan jó a fürdő, esküszöm, otthagytam volna már rég az egészet..