HAJDÚSZOBOSZLÓ



Kb. 5 éve voltunk először ebben a szép kis városkában, azóta visszajáró lelkek lettünk. A gyógyvize valami csoda - az első alkalommal 2 bottal utaztam, és hazafelé már egy sem kellett:) Apósoméknak van itt egy appartmanjuk, évente 1 hetet lehet ott üdülni. Több évig csak a szomszéd szállodák fürdőibe jártunk át, de tavaly végre elkészült a szálloda saját fürdőrészlege is. Mindenféle szolgáltatást igénybe lehet venni helyben: gyógyfürdő, hideg-meleg vizes medencék, jacucci, gyógykezelés, masszázs, szolárium, konditerem, szauna, infraszauna, sóbarlang, fodrász, kozmetika, manikűr, étterem, bár.. Kevesen voltunk (nem egyszer előfordult, hogy csak egyedül, vagy ketten pancsoltunk), így pláne igazi volt a kikapcsolódás.








Nem csak a hotel, a város is kellemes, tiszta, és az emberek végtelenül udvariasak! Egy példa: vasárnap bementünk egy élelmiszer boltba, és kényelmesen vásárolgattunk, nézelődtünk - az eladók nagyon udvariasak voltak. Mikor végre fizettünk, és jöttünk kifelé, akkor tűnt fel, hogy a személyzeten kívül csak mi voltunk bent, és az ajtó már be volt zárva.. Zárás után voltunk 10 perccel, és senki nem szólt ránk, hogy fejezzük már be a vásárlást, záróra.. Hát kérem, így is lehet.

További információk itt: Apollo termal hotel and Apparmants

3 megjegyzés:

Anyucika írta...

Nagyon szép,és biztos hogy kellemes is.A bolttal kapcsolatban én is szeretném azt hinni,hogy ez csak az udvariasságon múlik,de sajnos ez csak illúzió./mindenki félti az állását/Az igaz hogy nem szóltak,mert nem szólhattak,de sajnos nem tudhatjuk hogy valójában mit is gondolnak.

Gyöngyi írta...

Anyucika, nekem látod ez eszembe se jutott..
Remélem, hogy inkább el voltak foglalva, egy boltban mindig van pakolászni való, a zárás se megy egyik percről a másikra, és tán nem zavartuk még annyira őket..
Ha udvariasan szólnak, hogy elnézést, záróra, attól még nem hiszem, hogy az állásukkal játszanának.. én hiszek az emberek jóságában..

Icuska írta...

Szia Gyöngyike
Olvasom,h milyen jól érezted magad...
Szoboszlót én is szeretem.
Azon a környéken ilyen kedves emberek laknak...hisz én is abban a Megyében születtem.

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok...
Puszi