VÉVÉ



Megint kevesebb lett a világ. Ma, délután, a szívemnek egyik legkedvesebb Barátnőmet kísértük el végső útjára. Értetlenül állok, valami hiba történt valahol, nem lett volna szabad ennek megtörténnie! És ilyen fiatalon. Vali soha nem adott fel semmit, erős volt mint egy vár, pozítív a végtelenségig! Hihetetlen, hogy a rák került ki győztesen.

"Annyi emberrel találkozunk az életben, de csupán néhány gyakorol nagy hatást szívünkre és lelkünkre. Ők azok, akik kitöltik gondolatainkat, s akik mindig fontosak maradnak számunkra: igaz barátaink."

Igaz Barátom volt. Mindent adott, és mindent adtam. Ez egy őrület. Nem tudom kinek nehezebb, Neki, vagy nekem, de hogy fáj nagyon, azt tudom.
Sok-sok kép van előttem - az első találkozásunk, az első vitánk, a közös munkáink, a beszélgetéseink, a Szelidi-tó, a szilveszter, a koncert, a titkaink... A sírba vitte az enyémeket, és is ezt teszem az Övéivel..

Már most hiányzol.. Mi lesz később?



11 megjegyzés:

szepyke írta...

Őszinte részvétem!:(

Rainbow írta...

Nagyon sajnalom! Oszinte reszvetem! :((

semilin írta...

Neked nehezebb drága Barátnőm, Ő már jó helyen van....
Nem Őérte imádkoztunk kb. fél éve?
Szívből sajnálom... részvétem.

Gyöngyi írta...

Köszönöm Lányok. Emili, igen, Érte imádkoztunk. Úgy látszik rosszul. A jó Istennek sok dolga volt, nem ért rá..

cinci írta...

Gyöngyike
Nagyon sajnálom...ennek tényleg nem lett volna szabad meg történnie...

Ella írta...

Őszinte részvétem

Mariann írta...

Őszinte részvétem.

dédike írta...

Nagyon sajnálom, hogy te is így jártál. Én még mindíg nem tudtam feldolgozni a veszteségemet. Sajnos az itt maradottaknak mindíg a nehezebb, mert nélkülük kell az élet útján tovább mennünk.
Fogadd eggyüttérzésemet.

Gyöngyi írta...

Cincike, Ella, Mariann, köszönöm.
Dédike, igen, nekünk a nehezebb.. Talán az idő segít, de a seb itt marad velünk, ez az űr fájdalmas.

Cirmicica írta...

nagyon sajnalom es amit irtal rola megsiratott,oszinte reszvetem: Anita erdelybol...

Gyöngyi írta...

Cicamica, köszönöm.. Már majdnem egy éve, hogy eltemmettük szegényt, most lett volna 49 éves.. Nagyon sokszor eszembe jut, és bizony, nagyon hiányzik..