ÁLLÁSFOGLALÁS KÉRÉSE - CSALÁDI PÓTLÉK



Tisztelt Területi Egyeztető Bizottság!

Azzal a kéréssel fordulok a t. Területi Egyeztető Bizottsághoz, hogy a családi pótlék ügyemben állást foglalni szíveskedjenek.

1962-ben nősültem. Özvegyasszonyt vettem feleségül, akinek volt egy felnőtt leánya. Apám gyakran ellátogatott hozzánk, aminek az lett a vége, hogy, hogy feleségül vette mostoha leányomat.

Ezek után természetesen a mostohaleányom lett a mostoha anyám, az apám pedig a vejem. Apám feleségének, illetőleg a mostohaleányomnak, aki egyben az anyám, született egy fia, akinek ezek szerint a mostohatestvére vagyok, mivel mostohaleányom anyjának vagyok a férje, és így a feleségem lett a nagyanyám.

Időközben azonban a feleségemnek is született egy gyermeke, aki apámnak a sógora lett, nekem pedig a nagybátyám egyszemélyben, mert ha a mostohaanyám testvére a fiam, akkor magamnak az öregapja vagyok.

Kérem megítélni, jár-e családi pótlék a gyermekemnek, illetőleg a nagybátyámnak?




Nincsenek megjegyzések: